dimecres, 19 de febrer del 2014

UNIVERS A UNA TASSA DE CAFÉ





A cup of Coffe for you de Memoriesofnobodies a http://www.deviantart.com


Se você insisted em classificar
meu comportamento de antimusical
eu mesmo mentindo devo argumentar
que isto é bossa nova que isto é muito natural
o que você não sabe nem sequer pressente
é que os desafinados também têm um coração.


(8)





Les xicotetes coses que ens donen la vida. 

 ;)


UNIVERS A UNA TASSA DE CAFÉ


Endormiscat tresca el temps.
A la balconada m'evadisc,
unida a un café matiner
per brostar-me els sentits.
Els deixe anar i s'acomiaden
d'aquella mare florescent que
acompanya a la filla de la mà
pel carrer que rodola als peus.
I em pregunte quina serà 
la seua història immersa
a la rutina tèbia d'un fil 
desafinat de l'astre sol. 



Omplic d'una cullerada
la còrpora amargada
i em desfaig en un telam,
cadira avall ja sóc fosa.
Atansant-me a un viatge
on cadascun dels brins
que conformen el meu total 
expulsen el neguit de dins.
Existisc més intensa que mai
a l'univers de la tassa blava
que compràreu a Londres
per aquell viatge nupcial.



Despertar-me és un ritual
esvalotat de minses engrunes
i altres cabdills de pensament.
Com quan escoltes bossa nova
i et beus el present pulit de colors.
Alhora que rubriques el llinatge
espessit de recordances.
I les estens totes com catifa
de benvinguda per qui
vulga aturar-se a observar.
Paradisos de calmat quefer
que se'n van ara per la porta.


24/10/14- 19/2/14

2 comentaris:

Digues la teua! :)