dimarts, 18 de febrer del 2014

JA NO VAL SABER-HO TOT




Painted spoons per Robgbob a http://www.deviantart.com




En algun indret hi ha quelcom increïble que espera ser descobert.

Carl Sagan


Simplement escolteu la lletra... i deixeu-se anar... que és un bonic dia per soltar... per buidar-se de tantes restes acumulades. Alimentar-se d'altres coses. A cullerades... A càmera lenta.

Gaudiu personetes! ;)


JA NO VAL SABER-HO TOT



M'he arrecerat a la possibilitat.
A l'abrupte de l'efervescència
de qui m'estima sabent-me burxada.
Cada acte d'aquesta performance
que és la meua vida al terra
serà solament un desenllaç elevat a Pi.


Esfèrica, rodole pels carrers
esmunyint-me esquerpa de mirades
que busquen trobar-me el nucli.
I jo sempre vaig nua d'una nit
que guarde al fons de les ungles,
d'arraps i draps farcida i mòlta.


El temps és l'únic que'm comprén.
La història no escrita que duc als ulls,
com benes blaves que m'abastien i
vessaven verolant l'envermellit vellut
dins la capsa de pandora que
em batega funàmbula de besllum.


Ara ja no val saber-ho tot...
i no hi estic acostumada.
Que sóc barreja de saba blava,
jo que dic que escric peces
d'un trencadís afamat per
poder viure a càmera lenta.


18/2/14

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)