dimecres, 25 de setembre del 2013

JANIS JOPLIN, DOCUMENTAL


MERCEDES BENZ- JANIS JOPLIN









Era una persona increíble... d'aquestes que m'haguera encantat conéixer... autora de perles com aquestes:

"Quan estic dalt de l'escenari faig l'amor a 25.000 persones. Després me'n torne sola a casa".

"Ací estic amic, per celebrar una festa, la millor possible mentre visca a la terra. Crec que eixe és també el teu deure".

"No poses en perill la teua vida. És tot el que tens".

"Saps la raó per la qual es creu que solament les persones de color tenen ànima? Perquè els blancs no es permeten sentir amb l'ànima".

"Quan cante em sent com enamorada. És més que sexe. És el punt en el qual dues persones arriben a això que se'n diu amor, multiplicat per tot el públic. És gegant".

"Has de fer-ho mentre pugues...".

"Supose que hauré fet alguna cosa malament, i estaré contenta d'admetre-ho, si tornes a casa amb mi".

"Vaig a demostrar-te que una dona pot ser difícil".


Dóna que pensar, no? Ací us deixe en el seu documental, n'hi ha més encara que podeu fer una recerca si teniu més curiositat. ;)

Peace and love

xxxx


"JANIS, THE WAY SHE WAS":



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)