divendres, 12 de setembre del 2014

MUSSOL






Untitled per Bronzevine a http://www.deviantart.com



PRELUDI


Sovint prenem aire i decidim; o bé decidim i acte seguit prenem aire, tant se val, l'ordre no altera el resultat. Amb aquest oxigen vaig fabricar un gran sac per reblir-lo de bufes de colors i les arrosseguí per tenir-les a l'abast quan, per qualsevol motiu gris i poc amable, necessitava respirar sota l'aigua. El producte final fou la determinació de tatuar-me un mussol a la part dretana de l'esquena i recordar-me, així, tot allò que se m'oblida -perquè una servidora és humana tot i que vinga de Mart-. Som el que portem darrere: i ens cal estar a l'aiguait de nit. Quina millor tria que un mussol per retrobar-se amb el meu millor "jo"? I sona My Better Self del grup Tennis de fons. Diuen que el millor està per vindre -(l'a)venir, pot ser siga, certament, per escriure-. I jo invite a tota persona forana a passar. Benvinguda oficial tingueu. 




If I don't use words
then each sound goes unheard
utterly senseless without nouns and verbs
but symbols suggest they are fit to possess
a purposely function
that cannot be met.

(8)

Tennis




MUSSOL


Al blanc de la lluna
m'he desvestit de petjades
corretjoses, farcides d'engrunes
que no duen enlloc
i altres souvenirs plastificats.
He pres una goma d'esborrar,
d'aquelles fetes de pa,
-que no m'he empassat i
tan baratament han servit-.
I hui,
per primera vegada a la meua vida,
m'he tatuat el futur.

6/1/14- 4/8/14- 12/9/14




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)