dijous, 18 de setembre del 2014

MARGUERITE





Marguerite per MrApril a  http://www.deviantart.com



You'd be the best that I ever hoped for.
I love it how I can't resist the way you are
the way we touch.
If we are a match, I'd give you everything I longed for.
I love it how I can't resist the way you are, 
the way we touch.

(8)

We Are Twin



MARGUERITE


"Como el afán del agua,
a quien no basta esculpirse en las olas,
sino perderse anónima,
en los limbos del mar."

Luis Cernuda




És tan simple com triar
amb qui preferiràs perdre't:
el senyal d'stop
o el vertigen funàmbul
que penja de totes les paraules
pronunciades a temps?
-et cedisc el pas,
mentre, saltironeja l'amistança-.

Amb tu té sentit estar
-i ser-
(a) la lluna de València.
-A l'hora,
jo em quede, per vici,
a veure si ens mereixem-.




18/9/14








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)