dilluns, 20 de gener del 2014

SIS RAONS I UN TERÇ




The morning-light show per Jchanders a http://www.deviantart.com




Oh I do believe
In all the things you see
What comes is better 

than what came before
(8)


No solament hi ha una raó. N'hi ha sis... més un terç.



SIS RAONS I UN TERÇ



Que les set vides
no em foren donades
per defallir ara.

Allisaré el rostre
dibuixant contra el vent
somriures de vidre.

Fràgils com un polsim
de record que m'esquerdarà
sense dubte el ventre.

A les nits sense lluna
i arrecerada a les cendres
amorfes d'imperial fang.

Insistiré en la idea
que tot ho hem d'emplenar
per fer-ne un historial.

Em costarà respirar aigua,
i sargir altra vegada grans
de sorra abissal i marinada.

Entre les esquenes
n'arrossegaré un poal
per quan toque terra ferma.

Allí m'entretindré fent nous 
castells d'argentada aura,
despertant-me els batecs.

No podia esperar-te més
si creia que ja havies arribat.
Qui s'ho haguera pensat?

A mans besades cercava,
també el silenci amansit es
deixa escoltar dins la desfeta.

Contracturant el pols faig via, 
malgrat que voltes sempre més 
prop del que admetré mai.

I assumint el risc de viure
en cada síl·laba plantada
saltaré ballant els traus.

Disparares al cel per no ferir-me,
però matar els estels només
comportà l'apagada de llums.

Així, si plouen ombres 
semblants a tu vora les tres 
de la matinada deixa-les passar:

Seran les meues sis raons...
i l'altre terç que em sobra.




19-20/1/14


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)