dimecres, 4 de desembre del 2013

JUST ANOTHER GIRL






Island mist per Craigletorneau a http://www.deviantart.com



She's just another girl 

(8)


NO PODIA SER ALTRA


Que no enteneu que no hi ha més remor
que la s’escolta a dintre meu quan m’ature?
I no el suporte més, no,
a aquest rellotge.
Que no m’atrape!


M’han espremut tot el suc
i ara em brollen les darreres gotes
que enfilen via cap a les galtes enceses,
cauen pàl·lides i desmaiades
tallant-ne com ganivetades tèbies
la carn trèmula i aspra del rostre.


Un pas cansat rere altre,
jo abandonava eixe capvespre la carretera
i observant veia vindre les ombres.
Descavalcaven i em preguntaven per tu.
Jo negava i les esquivava
envestiren per vorera dretana o esquerrana.


Elles m’han colgat l’essència comprimida
a les profunditats rocalloses,
just al costat el magma on han assecat
tota la vida que portava a les butxaques.
I en sóc ara la prova irrefutable
de les maleïdes sagetes d’or.


Trencant espills em descobriren
maldant per alliberar-me amb grans planys
i un rèquiem d’aire insuls se m’apoderà.
Ni tan sols el posat granític
m’arrecerà un segon d’esmicolar-me
a la meua illa de sorra espessa i vermella.


Havies de ser tu.
No podia ser altra.



26/11/13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)