dissabte, 7 de desembre del 2013

ENTRADA NO ESCRITA





Inspiration per Julishewolf a http://www.deviantart.com






Inspiration per DarkVenusPersephonae a http://www.deviantart.com



ENTRADA NO ESCRITA


Primer, escolteu la cançó. Sí? (Atenció hi ha un saxo impressionant al min. 1:38) 

Segon, expressar que vull fer un expriment amb vosaltres. Sí, altre, pot ser penseu. "Perquè sí". M'agrada provar noves fórmules… Com bé sabreu, hi ha dies de poca inspiració o millor dit dies de "no m'agrada  res una ***. I punt. Murphy (tantes vegades maleït) havia de fer acte de presència de manera que res del que servidora tenia planejat publicar trobara la forma perfecta per convertir-se en la publicació (in)decent del dia. Quinze esborranys i cap és "el de hui". Molt bé. Com que eixes tenim eh, Murphy? Challenge accepted. ^^

Els que escriviu pot ser m'enteneu, els que no… ESCRIVIU, "madafakas". ;)


En conseqüència i resumint, ací presente el que jo anomente una "entrada no escrita". Per fer. Per parir, nueta, com vulgau anomenar… Decidit: l'escriuré mentre pense en tot allò que vull transmetre (felicitat bàsicament) i sope a casa del que per mi és el meu germà. 

Vicent, aquesta entrada l'escrivim junts. Pensat i fet.

Així, fem un pacte... tu m'inspires i jo immortalitze el moment perquè: 


No importa cuanto tango hay en tu vida

sino cuanta vida hay en tu tango


AA.



Ballem? ;)


---------------------- I AL DIA SEGÜENT... ------------------------


FEM UN IMPRO?


Tu em recites a cau d'orella
qualsevol rima que ens parle
d'estances llampants fóra d'aquest
avorrit i badat món nostre,
jo anotaré bastint de petjades
de tinta blava les clivellades hores
per on se t'escapa el temps
que no estem junts brodant
al capvespre d'un dissabte 
la millor festa que mai s'ha vist.

Que som sinergia arraulida
l'un vora la llar de foc que és l'altre.
Ballarem concertant entregats
noves escales musicals alhora que
arborem una bandera de colors i
deixem estés a terra un estel fugaç, 
catifa ornada de pura joia que espurneja
per allà on els peus se'ns arrelen.
Amb el somriure despentinat sempre
d'anar en contra el vent tramuntanal.


Sí, que amb tu existeixen els
"per sempre més" i els "amb tu
fins i tot em plantege casar-me".
Per això... fem un impro?

8/12/13

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)