dissabte, 16 de novembre del 2013

AIXÍ M'ENCANTA







Això que et disfresses "perquè sí"
 i després et fan fotos al·legant "per què no?"



"Així com està el món, quantes vegades no arribes a conéixer a eixa persona que realment t'atrapa? Als meus pares no els va ocórrer. Sent tant difícil com és trobar eixa persona, limitar les opcions a la meitat per excloure a les del mateix sexe em va semblar una cosa estúpida, així que no ho vaig fer".

Perseguint Amy 



Tot va de persones. Personetes (a falta d'un sinònim més exacte i simbòlic) que ens fan somriure. Amistats, amants, parelles... no entrarem en detalls que resten significat sencer, intens i complet a la reflexió que llance. Citaré una frase que he llegit recentment i il·lustra la meua actitud de manera encertada. Reitere, actitud; que no sempre és equivalent a estat. No hem de confondre l'actitud o disposició respecte al que siga amb estat intern passatger. Ser passa per actuar i fer-ho de forma continuada, com un ritual matinal, com prendre café o te, vaja. Sense dubte, aquest sentiment és millor quan s'encomana. Sí, és altament contagiable. Propagueu un somriure sempre que pugueu: és el millor conjunt per qualsevol.

No tinc nom: però vaig nàixer fa dos dies. Com t'anomenaré? Sóc feliç. Em dic Alegria.

William Blake


AIXÍ M'ENCANTA 


I wonder why we are apart.

'Cause we're funny people, beautiful inside. 

Russian Red


Els detalls són el conjunt. I el conjunt que portes posat així com eres... m'encanta.

2-3/9/13- 16/11/13



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)