dijous, 17 d’octubre del 2013

POLAROID INVERTIDA



History maker per Holunder a http://www.deviantart.com/


AUNQUE TÚ NO LO SEPAS- QUIQUE GONZÁLEZ




Entrada número cent. Com qualsevol altra en realitat. En canvi, pense per què sent la necessitat de fer una menció especial? La resposta no es fa esperar. Perquè simplement m'acomiade. Una gran abraçada. 

PD: :)

PD II: Seguirem amb la resta d'escrits, no patiu. Ara és quan vosaltres dieu "no, no no estàvem patint... Ari." SHHH, a callar! Properament vindran més. N'hi ha tants que no se'ls acabareu. Ja estan escalfant-se per eixir prompte a la llum. Ens veiem prompte, personetes! ;)


POLAROID INVERTIDA

Jo m'aventuraria a pensar que el "Anon." que va escriure tants poemes sense signar fou una dona.

Virginia Woolf


Saber qui sóc.
Saber on vaig.
Que aparegues tu.
I em camvies la panoràmica.


19/8/13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)