dissabte, 30 d’agost del 2014

SURPRAIS... AMB JUDITI TAMARIT





Message in a bottle per SabrinaCichy a http://www.deviantart.com




Aquesta vegada la col·laboració ha estat amb Juditi Tamarit, esperem que siga la primera de moltes més ocasions per enriquir-se mútuament. Ara sí, seguim amb la sèrie! Properament preparem més participacions, tant en castellà com en català. Abraçades gentoleta! ;)



Recordeu: els enllaços tenen un color de font diferent. Bon viatge! ;)



MISSATGE EN UNA BOTELLA


Poema compartit en format alternatiu i monovers amb Juditi Tamarit.



Ells diuen que he mort...
que m'he mort en aquest petit món
perquè l'esvoranc on surava la paüra
em cruspia per dins lentament
i no vaig saber com però
la meua força i valentia eren superiors
a qualsevol zero,
així que els vaig dir: "ningú m'enfonsarà!".
D'alguna cosa havia de servir ser un cap de suro.



29/8/14-30/8/14

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua! :)