dimarts, 10 de juny del 2014

L'OGRE DE L'ESPILL





Springtime per Bluefish24 a http://www.deviantart.com



I algú va dir alguna vegada "que els monstres no et mengen". Aquest, properament, serà amb elevada probabilitat el títol d'un llibre il·lustrat. No obstant, no em precipitaré. Ja veurem com venen les coses... amb les mans obertes i els ulls en alt. Per variar.

Per cert, no sé vosaltres però a mi la cançó se m'engantxa... ;)



Vine, t'explicaré un conte
amb moltes històries.
T'explicaré un conte
abans de fer nones.

Hi havia un gat amb botes
i quatre músics molt animals.
Hi havia un mag i un ogre
i un monstre de tres caps.
Hi havia una tortuga i una balena
blanca molt gran.
Hi havia un nen de fusta
de dir mentides li creixia el nas.

(8)

Fred i Son


L'OGRE DE L'ESPILL

Man hat nur Angst, wenn man mit sich selber nicht einig ist.

Hermann Hesse



Passegem
el polze
a la nit
i assenyalem
els dubtes
a l'escalfor
de paraules
incognoscibles.
I ja que estem
desdibuixem
també
la por de
sota del llit.
Que ja
he plantat
sornagueres
rialles per
arribar més
lluny que
qualsevol
mongeta:
no m'agrada
ser fòssil.


20/11/13- 9/6/14









2 comentaris:

  1. Ja que la cosa va d'ogres i monstres... en tinc una altra de frase: "Sóc un bell monstre que comparteix els seus secrets amb el vent" (Francis Picabia).

    :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Martinah, m'encanta aquesta frase, no la coneixia... és a dir, muntonades de gràcies van! :)

      Ens llegim bonica!

      Elimina

Digues la teua! :)